7 idei de marketing digital care vor da un impuls salonului tău
Esti gata sa construiesti o strategie de marketing digital care sa atraga catre salonul tau atentia si sa reusesti sa te diferentiezi de competitie?
Atunci urmeaza sfaturile noastre si incepe sa iti construiesti o imagine puternica in online care o sa iti aduca in final mai multi clienti.
Industria beauty a devenit un domeniu foarte competitiv, iar fara elementele corecte care sa diferentieze salonul/ serviciile tale de celelalte prezente pe piata, e imposibil sa ai o afacere profitabila.
Tocmai de aceea, iti venim in ajutor cu o lista de 7 sfaturi de marketing digital pe care te invitam sa le aplici pentru a iesi in fata.
Sursa Foto: <ahref=’https://www.freepik.com/photos/business’>Business photo created by gpointstudio – www.freepik.com</a>
1. Incurajeaza clientii sa iti lase recenzii
Potentialii tai clienti vor sa auda sau sa vada care e parerea clientilor actuali despre experienta avuta in cadrul salonului tau.
Reputatia online a salonului e extrem de importanta, iar acesta poate fi factorul care determina clientii care sunt in cautarea unui salon de infrumusetare daca sa apeleze la serviciile tale sau nu.
Gasirea unui nou hairstylist/ makeup artist poate fi intimidanta, dar o recenzie pozitiva vazuta online poate fi factorul de decizie in momentul in care clientul cauta un nou salon.
Incurajeaza clientii multumiti sa lase feedback facand referire la serviciile de care s-au bucurat in timpul vizitei la salon.
Acest lucru va evidentia competentele echipei tale, aratand potentialilor clienti ca salonul tau e ceea ce au nevoie pentru un look exact cum si-au dorit.
2. Perfectioneaza retelele sociale
Potentialii clienti vor merge pe Facebook sau Instagram sa vada cele mai recente lucrari ale salonului tau. Fotografiile sunt o modalitate excelenta de a evidentia competentele echipei tale si sa iti aduca noi clienti. Posteaza des si posteaza continut de calitate care va valida experienta ta in domeniu. Setand zilnic sau saptamanal o lista cu ce sa postezi in Social Media e o modalitate excelenta de a ramane organizat si perseverent in a posta. Cateva idei de de fotografii pe care le poti posta pe paginile de Social Media ale salonului: ⦁ Fotografii inainte si dupa cu clientii ⦁ Fotografii cu interiorul salonului ⦁ Fotografii ale stilistilor, cosmeticienilor, etc ( poti caracteriza un nou angajat in fiecare saptamana) ⦁ Produse sau lucruri de vanzare ⦁ Tutoriale video rapide (cum sa ondulezi parul cu o placa, etc)
3. Fii constant in crearea brandului
Un brand extraordinar e construit in timp dar necesita o atentie deosebita.
De la numele salonului, logo si slogan, pana la produsele si serviciile oferite, perseverenta e cheia.
Fii strategic in legatura cu modul in care reprezinti afacerea in toate aspectele ei, din momentul in care clientii tai iti intalnesc salonul online pana la momentul in care ei trec prin usa ta.
4. Permite clientilor sa faca programari online
Acest lucru usureaza experienta clientului care e in cautarea serviciilor pe care le prestezi in cadrul salonului sa te aleaga pe tine in locul concurentei. Cine mai foloseste un telefon sa sune oamenii?
5. Pune lista de preturi si servicii pe website
Daca adaugi aceste lucruri in continutul site-ului salonului, te asigur ca clientii vor avea o mai mare deschidere de a pasi in salonul tau, daca stiu exact cat vor plati, si nu se vor trezi la final cu surprize.
6. Investeste in Google
Industria saloanelor de infrumusetare e foarte competitiva, iar daca vrei sa apari in fata clientilor, trebuie sa te asiguri ca apari printre primele.
7. Promoveaza pe Social media
Promovarea pe Facebook sau Instagram in zona de activitate a salonului tau si bazandu-te pe datele demografice ale clientilor care vrei sa afle de salonul tau, te pune in fata clientilor locali care nu au auzit niciodata de afacerea ta sau ezita inca sa incerce serviciile tale.
Asociaza acele anunturi cu o oferta si vei imbunatati sansele de a atrage noi clienti.
Inca nu ai un profil de Specialist?
Creeaza-ti un profil complet pe SpecialistiinFrumusete.ro, iar clientii te pot gasi mult mai usor cand au nevoie de serviciile tale.
7 idei de marketing digital care vor da un impuls salonului tau
7 idei de marketing digital care vor da un impuls salonului tău
Esti gata sa construiesti o strategie de marketing digital care sa atraga catre salonul tau atentia si sa reusesti sa te diferentiezi de competitie?
Atunci urmeaza sfaturile noastre si incepe sa iti construiesti o imagine puternica in online care o sa iti aduca in final mai multi clienti.
Industria beauty a devenit un domeniu foarte competitiv, iar fara elementele corecte care sa diferentieze salonul/ serviciile tale de celelalte prezente pe piata, e imposibil sa ai o afacere profitabila.
Tocmai de aceea, iti venim in ajutor cu o lista de 7 sfaturi de marketing digital pe care te invitam sa le aplici pentru a iesi in fata.
Sursa Foto: <ahref=’https://www.freepik.com/photos/business’>Business photo created by gpointstudio – www.freepik.com</a>
1. Incurajeaza clientii sa iti lase recenzii
Potentialii tai clienti vor sa auda sau sa vada care e parerea clientilor actuali despre experienta avuta in cadrul salonului tau.
Reputatia online a salonului e extrem de importanta, iar acesta poate fi factorul care determina clientii care sunt in cautarea unui salon de infrumusetare daca sa apeleze la serviciile tale sau nu.
Gasirea unui nou hairstylist/ makeup artist poate fi intimidanta, dar o recenzie pozitiva vazuta online poate fi factorul de decizie in momentul in care clientul cauta un nou salon.
Incurajeaza clientii multumiti sa lase feedback facand referire la serviciile de care s-au bucurat in timpul vizitei la salon.
Acest lucru va evidentia competentele echipei tale, aratand potentialilor clienti ca salonul tau e ceea ce au nevoie pentru un look exact cum si-au dorit.
2. Perfectioneaza retelele sociale
Potentialii clienti vor merge pe Facebook sau Instagram sa vada cele mai recente lucrari ale salonului tau. Fotografiile sunt o modalitate excelenta de a evidentia competentele echipei tale si sa iti aduca noi clienti.
Posteaza des si posteaza continut de calitate care va valida experienta ta in domeniu.
Setand zilnic sau saptamanal o lista cu ce sa postezi in Social Media e o modalitate excelenta de a ramane organizat si perseverent in a posta.
Cateva idei de de fotografii pe care le poti posta pe paginile de Social Media ale salonului:
⦁ Fotografii inainte si dupa cu clientii
⦁ Fotografii cu interiorul salonului
⦁ Fotografii ale stilistilor, cosmeticienilor, etc ( poti caracteriza un nou angajat in fiecare saptamana)
⦁ Produse sau lucruri de vanzare
⦁ Tutoriale video rapide (cum sa ondulezi parul cu o placa, etc)
3. Fii constant in crearea brandului
Un brand extraordinar e construit in timp dar necesita o atentie deosebita.
De la numele salonului, logo si slogan, pana la produsele si serviciile oferite, perseverenta e cheia.
Fii strategic in legatura cu modul in care reprezinti afacerea in toate aspectele ei, din momentul in care clientii tai iti intalnesc salonul online pana la momentul in care ei trec prin usa ta.
4. Permite clientilor sa faca programari online
Acest lucru usureaza experienta clientului care e in cautarea serviciilor pe care le prestezi in cadrul salonului sa te aleaga pe tine in locul concurentei. Cine mai foloseste un telefon sa sune oamenii?
5. Pune lista de preturi si servicii pe website
Daca adaugi aceste lucruri in continutul site-ului salonului, te asigur ca clientii vor avea o mai mare deschidere de a pasi in salonul tau, daca stiu exact cat vor plati, si nu se vor trezi la final cu surprize.
6. Investeste in Google
Industria saloanelor de infrumusetare e foarte competitiva, iar daca vrei sa apari in fata clientilor, trebuie sa te asiguri ca apari printre primele.
7. Promoveaza pe Social media
Promovarea pe Facebook sau Instagram in zona de activitate a salonului tau si bazandu-te pe datele demografice ale clientilor care vrei sa afle de salonul tau, te pune in fata clientilor locali care nu au auzit niciodata de afacerea ta sau ezita inca sa incerce serviciile tale.
Asociaza acele anunturi cu o oferta si vei imbunatati sansele de a atrage noi clienti.
Inca nu ai un profil de Specialist?
Creeaza-ti un profil complet pe SpecialistiinFrumusete.ro, iar clientii te pot gasi mult mai usor cand au nevoie de serviciile tale.
Autor
Updated on mart. 18, 2021 by Natalia
Comentarii
Mai multe postari